יום ראשון, 5 באפריל 2015

משטחי עץ

על סוגים שונים של משטחי עץ


כל מפעל מתקיים לפי חוקים ותקנות ברורים. כאשר אנחנו מנהלים מפעל יש לנו נוהלי עבודה מסודרים. בין כל נוהלי העבודה שלנו יש גם נהלים שנועדו להסדיר את אריזת ושילוח המוצרים שלנו. משטחי עץ יכולים להפוך את תהליך האריזה והשילוח של הסחורה שלנו ללקוחות ליותר יעילים. משטחים אלו הם איכותיים מאוד והם יכולים לאפשר לנו להעניק ללקוחות שלנו מוצרים ברמה גבוהה מאוד של היגיינה ואסתטיקה.

איך נדע איזה משטח עץ מתאים לנו?


משטחי עץ
יש הרבה סוגים שונים של משטחי עץ. למעשה כל משטח עץ עשוי מעץ או מחומר דמוי עץ כמו למשל פי.וי.סי. משטחים אלו נועדו לאפשר לנו לשלוח ללקוחות שלנו מעבר לים ובארץ את הסחורה שהם הזמינו באיכות הגבוהה ביותר. חשוב שנבחר לעבוד עם משטחים מעץ שנוח לעבוד איתם עם מלגזות ומשאיות מסוגים שונים. חשוב גם שנשים לב מה המידה של כל המשטחים ושהיא מתאימה לגודל המחסן שלנו וליכולת שלנו להעביר את המשטחים ברחבי החללים השונים במפעל שלנו. יש מידות שונות של משטחים ואנחנו צריכים לבחור את המידות שמתאימות לחלל העבודה שלנו ולצורת העבודה שלנו. משטחים מעץ שמשמשים למשל להובלה של רהיטים יהיו שונים באופן טבעי בגודל שלהם ממשטחים שמשמשים לשם הובלה של בגדים או צעצועים.

יתרונות של עבודה עם משטחי עץ


יש הרבה מאוד יתרונות לעבודה עם משטיחים מעץ. כאשר אנחנו עובדים עם משטחי עץ אנחנו הופכים את תהליך העבודה שלנו למהיר ואיכותי יותר. משטחים אלו יכולים לאפשר לנו להעביר בצורה מהירה את הסחורה שלנו ללקוחות שלנו. המשטחים יכולים להיות נוחים מאוד לעבודה במיוחד עם אנחנו שולחים מדי יום כמות של מאות או אלפי מוצרים ללקוחות במקומות שונים. נהוג להשתמש במשטחים אלו גם בנמלים השונים במהלך ההעמסה של הסחורה על המכולות. גם במפעלים מסוגים שונים כמו מפעלי מזון, מפעלים חקלאיים, חממות, מפעלי חשמל ומפעלי טקסטיל יש שימוש נרחב בסוגים שונים של משטחים. כל משטח עץ יכול להפוך את העבודה שלנו ליותר נקייה, מסודרת ואיכותית.

על מה חשוב להקפיד שעובדים עם משטחי עץ?


משטחי עץ מצריכים מאתנו להקפיד על נהלי עבודה מסודרים. אחד הדברים שהכי חשוב להקפיד עליהם בעבודה עם משטחים אלו הוא ההיגיינה של המשטחים עצמם. ניתן לנקות את המשטחים בעזרת מים וחומרי ניקוי כמו אקונומיקה, אולם השיטה הכי יעילה והיגיינת לנקות אותם היא באמצעות יידוי שלהם. כאשר אנחנו "מרתיחים" את המשטחים במים חמים מאוד אז נוצרים אדים אשר מחטאים אותם והורגים את כל סוגי הטפילים והחיידקיים שיש בהם. חיטוי המשטחים חשוב במיוחד לשם שמירת ההיגיינה של המוצרים שלנו ואבטחת האיכות שלהם (שלא יעברו דרכם מחלות) בארץ ובעולם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה